Pages

24 June 2015

Course Lantikan Baru

15 - 17 Jun tu ari kami buat course lantikan baru.
Tempat cam biasa lah. 3km dari opis ja.
Haha.

Hotel The Zone lah. Mana lagi.
Acapkali sungguh lah aku ke situ.

Ni bukan induksi. Induksi tu kira yg formal, ada exam segala kan.
Itu mmg keperluan dari JPA. Induksi khusus. Induksi umum. Sekarang panggil apa ntah. Ada nama lain.
Ni kami buat ala ala orientasi je lah.
Kenal2 lantikan baru.
Ramai kali ni. Lebih 50 orang.

Ini adalah lantikan baru yang kami buka iklan before aku gi umrah tu ari. Dalam bulan Mac tu. Sekejap je dah lantik. Yeah. Aku ada buat penambahbaikan sket. So, tu yg agak cepat lah dia nyer proses saringan tu.
Sebelum aku gi umrah, aku dah siapkan kriteria shortlisted, so that 2 minggu aku pergi tu depa buat shorlisted je lah. Bila aku balik dan masuk kerja tgh bulan April tu, siap dah calon shortlisted.
Dalam bulan 5 interview. Then dah lantik bulan 6 ni.
Alhamdulillah lah. Walau ada gak la macam hectic before nak lantik nih.

So, kursus.
Me myself urus setia lah. Urus setia yang handle kursus mmg adalah. Tu unit Latihan.
Aku cam urus setia bahagian perjawatan lah.
Cerita2 pasal office, bagitahu tentang peraturan. Bawa ke IKN, Rawang [ni institut latihan - Institut Kraf Negara]. Ada talk dari JPA. Begitu lah.

3 hari 2 malam.
3 hari 2 malam gak lah aku pun duk berkampung dalam hotel sampai kena batuk n selsema tu. Haish. Tak kuat betul antibodi nih.

Layan gegambau.
Masa pendaftaran di office. Sesi ni aku bagi briefing dulu.
Lepas tu baru pergi hotel.
Pemandangan dari bilik hotel.
Pemandangan malam. Dari swimming pool
Talk dari wakil JPA.
Last day. Sesiap utk grup photo.
Say cheeseeeee... grup photo.
Taktau motip apa. Ai selit je lah tumpang depa
bergambar. Hiwhiwhiw.

1 juta komen:

huhuhu... dok dlm aircond yg sejuk gila mmg bleh jadik demam selsema..

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign