Pages

28 October 2014

Promosi Hiasan Dalaman & Seni Taman 2014



Sebok pasal Perth sampai acik lupa nak promote.

Promosi Hiasan Dalam & Seni Taman.
Kompleks Kraf Jalan Conlay.
Datang la uols.

Tapi, perlu diingatkan ni bukan promosi landskap tumbuh tumbuhan macam Floria tu yer. Ini seni taman. Seni taman yang berasaskan kraf. Jadi, yg banyak adalah gazebo, kraf2 hiasan kayu, ada juga yg ala ala bali. Yang kalau berangan dapat rumah banglo best lah letak kan halaman. Gitew.
Dapat kat rumah tak bertanah cam aiols tu.. tengok sahaja lah. Hihi.



Walau taman, tapi jualan batik tetap jugak ada.
Sapa nak carik batik, meh la datang.
Banyak jugak nampaknya ada.
Produk kraf lain pun ada.

Selain tu ada pameran kucing jugak.
Tgk meow yg comel comel.
Yang boleh adopt.
Ala.. aiols tgh pujuk mr aiols utk benarkan aiols bela kucing.
Tak lepas lagi. Siap dia bagi syarat yg macam sebenarnya taknak bagi bela.
Wuwuwuwu.

Detail : Kraftangan Malaysia

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign