Pages

16 November 2012

Edisi Photobook : Due tahun 2013 lah!

Kuikuikui.
Mengong.
Ini ada kaitan dgn entry tersilap design photobook ni.
Hua hua hua.

Tp ada kaitan juga dgn tabiat suka membeli photobook.
Oleh kerana dah byk sgt membeli, aku da tak igt mana aku dah redeem mana belum.
Mengong.

Rupanya, yg aku design 1st tu mmg betul saiz photobook tu.
Phew.. mujo aku tak buang lagi design tu.
Sbbnya aku da re-design balik, aku dah redeem siap, skali time nak masuk code tu dia reject. Try - reject - try - reject. Berkali kali pula. Trus aku emel ke Pixajoy (yer, ini photobook kedua aku dgn Pixajoy, sbb aku suka kualiti gmbr dia).
Sambil2 tu, aku tgk semula aku punya order. Ada 2 order. Aku dah rasa, code yg aku masukkan tu aku dah redeem. Muahaha. Yer, aku pasti. Aku dah redeem buat gmbr masa kat Krabi. Awal2 lagi aku dah redeem yakni sebelum ke Redang! Miahahaha. Dah tu cemana?

Service Pixajoy amat memuaskan. Tak lama lps aku emel derang balas emel aku tu. Laju. Dan spti yg aku jangka..mmg code tu dah di redeem. Haha. Mengong btul.

Aku pun balas, bagitau aku confused sbb ada order 2 photobook tu hari. (cover malu lah. Haha).
Tp Su Yin (org Pixajoy) ni rajin pula. Minta plak code aku yg lagi satu, dia nak check (skali dia gunakan.. ha.. ayok.. hihihiw)
Aku pun bagi, dan dia reply kata yg tu due dia 23-2-2013. Yer, tahun 2013 yer. Haha. Yg aku duk kalut pasaipa. Buleh letak segala gambar lagi. Tp yg ni limited sket. Dlm 30page camtu je. Yg hok aku order 1st tu, dpt 40page. Nak buat 30page pun buleh, tp dpt album besar saiz A4.
Tapi, tak pe lah. Dah siap pun aku design gmbr kat Redang. Nati hantar je lah.

Lps tu nati utk anniversary ke Vietnam ke Langkawi ke apa seme tu, beli lagi satu. Kuikuikui.
Napak cam ada iklan photobook baru tu. Hihi.

Tengok.. mmg tak serik serik..

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign