Pages

22 November 2012

Edisi MAHA 2012

Aku suka pegi mendalah ni.
Walo orang ramai nak giler.
Bak kata bos aku, tinggai keta 4km, beratur 4km, sudahnya jalan kaki 8km. Huhu.
Ye lah, park keta mmg jauh dah. Dah tu beratur nak naik traktor segala tu berapa punya panjang. Tu tak kira org buat muka 'selanga' potong q. Dah tu, lagi senang jalan kaki je lah. Haha.

Rasa setiap kali penganjurannya mmg aku pegi kot.
Haha. Rajin nya la hai. Sbb dia 2 tahun skali kan. Seme orang pun suka nak pegi.

Pegi weekend lagi hazab la kan. Walo kul 8 pagi dah tercegat situ.
Eh. Takde masa operasi dia plak kat atas tu. Kul 10 kan dia buka.

Tkpe, kali ni nak tukar plan.
Nak pegi after office. Sbb dia smpai kul 10.
Walo mmg rasa tak sempat, tp pegi carik apa nak dibeli je.
Takyah nak meninjau satu2.
Tapi ye ke??

Info lanjut : Maha


Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign