Pages

8 November 2012

Edisi Tema Kraf Kontemporari

Dalam pada taknak taknak beli masa promosi ni kan, ada juga kan, dah ter beli kan.
Konon nak tengok2 je. Tapi ada tertawan pula hati ni kan.
Skang kan, mood kan, adalah utk deco deco mansion cumil ai tu. Walo aku rasa dah cukup sendat dah.

Retu kan, aku dah kata kan, konon rumah aku takyah la kraf kraf kan.
Walo memula aku dah plan mmg kena ada produk kraf kan.
Lps tu kan, kali ni kan, byk yg menarik perhatian kan.

Ah. Ko dah kenapa ter kan kan?? Gilos.

Dlm instagram aku ada post gmbau ni.

Dgn ni.

Dedua pun limited edition.
Sukar diperolehi di kedai biasa. 
Hanya di Kraftangan. Itu pun ketika ada event.
Cewah! Promote la uols... ofis ai. Cintai Kraf Malaysia. Hahaha.

Yg atas tu bench. Dari buluh - hasil tangan pengusaha inkubator Simpang Pertang. Plan nak letak kat balkoni atau pun dkt sliding door.
Bawah tu - akuarium dgn frame ukiran kayu - hasil tangan pengusaha dari Johor (bekas student IKN). Plan nak letak atas meja console. 

Napaknya, ai kena buat jugak la tema 'kraf-kontemporari' kat mansion ai teww.. kuikuikuikuii....

p/s : Nak cuci mata.. meh la datang.. masih ada masa. Promosi Inspirasi Alam - sehingga 11 November -10pagi hingga 10 malam - 
*Kalo sesapa ada kat area Rawang, pun buleh tgk pameran Kraf juga sempena Konvokesyen IKN. Dari 8 November - 11 November. Ada la hasil2 kerja student ni. Ai pun nak riki2 jugak. Nak carik seramik tpt letak payung plak. Ngeee :>

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign