Pages

16 November 2012

Edisi Kasut : Jenis-jenis Kasut

Ini namanya High Heeled Shoes jenis "PUMPS". Yg ni mmg selalu je ada jual kat kedai2.


Ini juga High Heeled Shoes. Jenis "SLING BACKS". Kalo aku, mmg ini lah yg byk dlm koleksi kasut ku.

Ini pun dikategori kan High Heeled. Ini namanya "Wedge Sandals". Hok yg aku nak carik tu. Dulu cam kureng suka. Skang dah suka. Hihihi.

3 atas tu seme pun jenis "High Heeled". Skang kita tgk jenis "Flat Shoes" pulak.

Ini namanya "Flip Flop". Alahai..nak panggil selipar pun boleh ni. Tp nak urban.. panggil lah Flip flop. hihihiw.

Kemudian, flat shoes ni ada juga sneakers. Ini contoh "SNEAKERS". Kasut utk bersukan pun buleh juga ni kan.

Ini pula dipanggil "Espadrilles". Owh..baru tahu nama dia gitu. Derang panggil kasut kungfu je ni kan. Huhu.

Ini kasut pengawas. Hihi. 
Oke. Ni namanya "Mary Jane".

Yang comel ni, seme orang pun tahu - "Ballet Flats". Tp smpai la ni aku takde 'kekuatan' nak pakai kasut cenggini. Hehehe. Adakah aku takut 'semakin rendah'. Hehehe.

Ini je lah dulu. Ada byk lagi. Boleh tgk kat web ini : Heels. Seme info pun aku amik dari web itu juga.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign