Pages

20 May 2015

Pffft Sangat Perangai Tau

Korang aware tak apa maksud sebenar pfft nih?
Haha.

Tu ari lah. 
Masa dalam bilik intebiu tu. Dah boring2 tu. W.app ngan grup unit. Ni grup mini lah kiranya. Ada 5 orang.
Pastu ter masuk la perkataan "pffft" ni.
Sekali ada adik aku yg luhur pi carik maksud dia.
Haha.
Sbb dia kata 2x kak Ida guna perkataan tu. Gigih dia pergi google.


Tertahan tahan nak gelak dalam bilik intebiu tu tau. 
Hahaha.
Tak tahu plak ada maksud sebenar dia.

Hahaha.
Aku gambar kan pfft tu cam "hek ele sangat perangai"

Atau macam dah annoying giler dah.
Ni dari urban dictionary.
Kira macam bahasa slanga je lah pfft nih.


Dah.
Jangan nak pfft sangat perangai ya.


5 juta komen

betul!!!! ape masuk pfffttt! HAHAHHA. dulu suka guna skrg suka guna yang krik krik krik pulak wakkakakakka machem machem ;p

tergelak-gelak kita baca entry ni kekDa. siap gigih google maksud.

Hehe comel nama group tu.. Aini ada group opis utk staff perempuan shj..nama group tu SUKAHATI..haha

hahahaha..sumpah cute giler!!!

hahaha.. tak sangka pfftt ni ada maksud rupanya.

kalau hmphhh agak agak ada maksud tak? hehe..

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign