Pages

19 June 2014

#puanstoberisuka : Skincare Nour Ain

Ingatkan dah publish entry ni. Belum rupanya. Huhu.

Baik. Ini cerita skincare aku guna sekarang.
Mula pakai dalam bulan Oktober.
Ada entry kat sini.

Aku mmg pakai one set.
Dari sabun dia.
Pastu toner.
Pastu serum.
Pastu krim. Krim siang selalu pakai sebelum g kerja tu. Tp krim malam selalu skip. 

Paling bes serum.
Ailoike.
Dah masuk botol kelima pun dah.
Aku senang dapat stok sbb penjualnya budak opis je. Skrg dia cuti bersalin (Hye Alin!). Tp aku dah beli sesiap dah stok. Huhu.


Berjimat cermat aku pakai. Huhu.
Sbb dia sket je kan.
Botol pun kecik.

Dulu aku pakai set simplysiti.
Lps guna ni mmg tukar terus.
Cuma compact powder je guna SS.

Oke je Nour Ain ni.
Serasi lah dengan kulit aku.
Dan mungkin kerana skincare ini gak, dan juga dengan hasil juicing, dan jugak hasil minum air lebih 2liter sehari, kulit jadi makin floless dan sekata. Alhamdulillah.


Jadi,

#puanstoberisuka :)

2 juta komen

patutlah dalam gambar nampak kulit licin ... klu satu hari kt jumpa mesti lg nampak kecomelannya kan.. kan.. kan..

Thanks kak sudi mencuba set nour ain..dan jugak sudi beli dr alin..

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign