Pages

22 January 2014

Misi Mencari Pak Ali

Ha sudah. Pak Ali mana lak ni cikda oiii??

Pak Ali yang ini lah
jeruk madu pak ali, jeruk, pak ali

Jenuh ai mencari kedai ni tau. Kedai Jeruk Madu Pak Ali.
Tahu pun member yg dok Penang gitau.
Katanya carik je kedai ni. Takyah nak carik2 kat tpt lain.
Carik je la guna google maps.
Masa ni lps turun dari cruise lah.

Memula tu berpusing gak.
Lps tu jumpa.
Landmark dia kat Tesco Extra Seberang Jaya.
Tapi kalau dari arah Penang tu - kena uturn sket la.
Tpt dia nama Bangunan Wakaf Seetee Aisah.
Parking senang amat. Dia bangunan kedai baru.
Seronok tgk memacam jeruk ada.
Tapi.. jeruk jambu takde.
Frust.
wakaf seetee aisah

Ya. TTC'ian tokleh makan jeruk. Tp once in a blu moon kot. Lama giler tak makan dah. Pastu mmg aku tak beli jeruk sebarang2 dah. Ni pun kira melepas hajat ja dan sementelah dah ada kat Penang. Kut tak, tak kuasa la kan.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign