Pages

15 January 2014

Juicing : Jar For Juicing (Mason Jar)

15 Januari 2014/13 Rabiulawal 1435

Tgk orang putih juicing mesti ada jar cecantik.
Cam ni
kredit image : Here


Tak boleh jadi nih. Sebelum ni aku guna glass McD tu ja. Nati ada yg kata apa barang pakai gelas McD nak juicing...tak kualiti la pakai glass McD. {ye lah..dia sorang je lah guna barang kualiti..kita ni tak.... ye lah....)

Maka misi mencari telah dilakukan.
Memula ingat kat kedai DIY atau kedai Daiso ada.
Oh. Tiada.

Takpe. Ada tpt yg ada segala menda. Bak kata akak ipar aku - kat situ, mak pak je takde.
Jadi, ayuh.

Hah! Mmg ada. Pelbagai rupa. Pelbagai bentuk.

Nak yg cam kat atas tu pun ada.
Yang vase gini pun ada.

Bertutup ada, tak bertutup ada.
Yang bentuk kasut pun ada.
Hoi. Teruja aku tgk nya.
Tapi aku amik yg camni ja.
Mason jar yer namanya ini anak anak.
Haha.
Aku pun Dini yg bagitahu. Kut tak, ku panggil glass jar je. Hihi.
Sebijik RM11.90. Beli di One Houseware, Lorong Haji Hussein 1.
Haha. Tahu di mana itu?
Di Chowkit la.. mana lagi.

Nanti aku up gmbr jus apa dah ku buat dalam jar tu
(tp sapa yg follow instagram harus muak tgk dah. Haha).

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign