Pages

12 March 2014

Jawatan Kosong

Lupa pula nak paste.
Ada jawatan kosong nih.


If tak nampak, sila klik kraftangan.net/jawatankosong/
Sila lah.
Sapa yang berkelayakan dan berminat.
Ada apa2 nak tanya berkaitan jawatan tu - sila lah call 03-21627459. Minta sambung ke HR, minta nak cakap dgn ai ya. Eh. Dah kenapa orang nak cakap ngan ko kan? Haha. Mamaiiii...!


Sekian.

3 juta komen

Assalamualaikum kekda. whah bestnya.. tapi sayang, kita spm je. kalau tak teringin gak nak masuk gov ~~~

jawatan ni base kat KL ke kat Perak ni???

Yob Shahril,

Base tak pasti lagi.. kebarangkalian tu bukan di Perak la. Huhu

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign