Pages

30 September 2013

Edisi Drama TV3 : Ummi

Satu cerita yg buat aku sedih...sebak..
Memang sedih pun kot.
Semalam dah tamat dah pun.
Satu cerita yang sarat dengan kasih sayang.
Satu yg boleh aku dapat dari cerita ni adalah - bila kita buat baik dengan orang, orang pun akan baik dan bantu kita. Itu lah Ummi yang digambarkan dalam drama ni. Ummi ni baik sangat. Tp, tak sempat tengok anak anak jagaan dia membesar. Mujur lah mereka membesar sebagai orang berguna (walau tetiba ending tu, Comel dgn skirt pendek dia. Amboi.. hihik).
Tak kesah la kalau ada yg tak logik dalam citer ni (contoh cam bebudak yg lari dari rumah kebajikan, tup2 terus smpai spital. Tatau lah kot spital sblh rumah kebajikan je kan. Tup2 jugak boleh melawat Ummi derang memalam tu. Mungkin lah nurse bagi jugak masuk sbb kesian kan).

kredit : Here

Bebudak tu pun seme pandai berlakon.
Sedih benar nengoknya. Tetambah Comel tu. Yang masa mak dia mati accident. Yg si Danish tu ada iras2 Syamsul Yusuf la pulak. Pandai berlakon jugak. Yg jadi Amir tu mmg biasa berlakon pun.

kredit : here

Bes.
Moga ada cerita camni lagi nati. Ini asik citer cliche saja. Citer yg memula benci..pastu sayang.. herghh.. novel sangatttt.... kihkihkih... (T___T)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign