Pages

6 September 2013

Kata Inspirasi Dari Mereka



****
Bz. Seminggu ni sebenarnya settle kan utk pre-meeting Jkuasa Tatatertib.
Pagi tadi settle dah meeting tu. Tp tak abis lagi. Lps pre mesti lah ada meeting yg betul plak. Melibatkan orang Kementerian.
Fuh... *lap peluh*
Kalo ada kes tatatertib high profile oke la jugak. Ini... alahaiii...
Apa pun, kalo mereka ni tak buat kes, takde kerja pula kite kan.
Baidewey, budak muda skrg tak kesah ek kalo nak diambil tindakan tatatertib. Selambeeee jeeee.... Eiii... Geram btul aku rasa. Hey! Kau tahu tak kat luar sana berlambak orang merintih2 nak kerja kerajaan, kau ni bila dah dapat peluang ikut suka kau je kan. Tak reti dah aku nak ertikan apa lagi kehendak bebudak nih. Eiii..eiii....

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign