Pages

27 September 2013

Promosi Hiasan Dalam Dan Seni Taman


Jemput lah datang yea.. 
Pada sesapa yg minat nak deco deco rumah ke deco laman ke (kasihan..rumah aku takde laman).
Nak deco deco dgn sesuatu yg lebih kreatif dan inovatif (dan mungkin lain dari yg lain).

Dan lebih utama deco dengan kraf Malaysia.



Baru start hari ni. Hingga lah 6 Oktober 2013.
Memang bes nih utk cuci cuci mata. Aku mmg suka la menda deco deco nih. Walau pun duk umah yg konsep moden (konon lahhhh khennn), tp dalam tak sedar, bila tgk balik, rumah aku pun dah byk hiasan produk kraf ni. Jadi, konsep umah aku moden kontemporari lah kononnya. Konon lah kheen... padahal konsep tak nampak konsep namanya. Takyah nak konsep bagai lah heh!
Tapi, biasa lah. Bila banyak produk kraf, itu lah dinamakan rumah staff kraftangan. Laki bini plak tu kerja sini. Kihkihkih. 

Oke. Datang tau.
Nak buat lawatan ofis pun boleh.
Utk keterangan lanjut - klik saja kraftangan.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign