Pages

3 May 2013

Edisi Perkongsian : Hukum Berkongsi Straw

Kredit : http://kemusykilan.islamgrid.gov.my/questions/view/5882


Sesuatu utk kita share bersama.
Dah lama nak carik sebenarnya.
Tapi macam terlupa.

Mana dah tau tu, oke lah.
Mana tak tau lagi tu, cuba lah elakkan ya.
Aku akui, dulu pun aku ada juga begitu. Kengkawan apadahal. Tu pun yg tgk jugak lah. Manade main taram je kan. Gelikot!
Tapi dah kahwin ni, aku cuba sgt utk elakkan utk buat camtu dengan bukan mahram.
Walau dikatakan 'takpe..anggap je adik beradik'. Walau takkan timbul fitnah.
Takkan tak rasa cam... errr.. tak sanggup kot nak berkongsi straw dengan lelaki lain skrg walau rapat cemana pun hubungan kawan tu. Takpe..nak rasa juga boleh, ambillah cawan lain/bekas lain. Takpe.. 

Tapi dengan suami yes. Malah, rasa seronok kot berkongsi gelas/straw yg sama :)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign