Pages

30 December 2010

~Pasal Aum! Aum! Aum!~

Hiarggggh..ghh..ghh.... aum! aum! aum.

Comey tak munyik rimau Malaya tu? Tak comey? Tak pe abaikan. Sakit kepala neh. Aku rasa gastrik la. Smlm tetiba perut macam angin je. Sakittt gileerrr... aku da salu skip makan nasik. Tah! Smlm tak makan nasik, smlm pun asik makan ayam. Lunch ada kawan opis blanja kehepci. Makan. Mlm tu makan sambil menoreh getah. Hahaha. Itu jap gi lain entry. Nati berjela plak. Haha.

'Ketat' tul rasa ari ni. Ye lah tetiba dpt cuti lak kan esuk. Bkn tak suka. Pagi tadi masa tgk tv tau cuti tu da joget joget sker. Tup tup masuk opis 'ketatttt'. Byk nya menda rasa dihumban atas pala. Sat tadi baru abis jadi panel intebiu. Ah! bkn intebiu org nak masuk keja. Intebiu org yg nak sewa kafe. Ha...nak sewa kafe pun harus la kena intebiu. Sok tak mampu bayau sewa sapa susah. Ahkak jugak yg susah. Kena pung pang pung pang pun ahkak jugekkk.

Plak tu nak siapkan Pengarah nya serahan tugas. Apa keja2 yg tak siap lagi bawah unit aku. Last day beliau hari ni. Thn dpn/mggu dpn da ada Pengarah baru. KPP pun  baru. Ramai ni dept aku yg bertukar. Mujur tak dgn aku aku sekali kena tukar. Adiah dah beli ptg smlm. Ni la yg menyebabkan aku terpaksa berperang dgn masa. Tkpe, balik lewat sket kang pun takpe.

So, da abis tu ada keja lain plak. Bla bla bla bla
Bla bla bla bla Bla bla bla bla Bla bla bla bla Bla bla bla bla
Bla bla bla bla
Bla bla bla bla  
Bla bla bla bla
Bla bla bla bla
Arrggghhh.... aku malas nak tulis apa dah. Ada byk keja. Tp aku sakit kepala. Sbb tu aku nak release kan dgn menulis blog.  Release gak la. Ok dah. 
Source : Here

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign