Pages

29 December 2010

~Wrap Up 2010 : Kehilangan~

Di kala kita bergembira pasti ada yg berduka.
Thn ni byk 'kehilangan' yg tak disangka.

Bermula pada bln June
Ini mmg tak sangka. Walau arwah bkn lah family kami tapi kehilangan arwah mmg amat dirasai. Dah la pemergian dgn cara yg tak sepatutnya.
Arwah bekas anak murid aku (masa aku GSTT thn 2003), salu dtg umah aku sbb kawan dgn anak buah aku. 
Seorang yg patut jadi harapan ibu bapa akhirnya hilang begitu shj akibat dari sesuatu yg boleh dielakkan.
Aku tatau apa status terkini kes tu sbb parents arwah pun dah pindah dr kg aku. Derang tak boleh tahan nak duk situ sbb byk sgt kenangan arwah. 
Al-Fatihah utk arwah Naim.

Kemudian dikejutkan juga dgn berita tak disangka juga pada hari semua umat Islam menyambut 1 Syawal. Masa tu aku kat Raub. Adik kakak ipar aku pulak tetiba jatuh pengsan. Tak tau sbb apa. Tak sedarkan diri genap sebulan dan akhirnya pergi mengadap Ilahi. Meninggalkan 2 anak perempuan yg masih kecil. 
Aku sendiri mcm tak percaya. Akhir kami berjumpa dgn dia masa ke rumah dia kat Perlis masa bln 4. Aku tau kakcik mmg terkesan dgn peristiwa ni, tp yakinlah, Tuhan itu tahu yg terbaik utk kita.
Link : Al-Fatihah

Dan utk semua yg pergi lebih dahulu, mari sedekahkan Al-Fatihah
Source : Here

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign