Pages

13 December 2010

~Pasal Pengkomen Tegar~

Ok...skang nak up kan shortlisted utk Top Commentator Award

Ini adalah senarai mengikut widget. But...ada but nye plak. Setelah diodit sendiri oleh che puan stoberi (ya..saya kira satu demi satu komen sejak dari 1 December), kiraan kat widget tu agak lari. Tapi...(td but..skang tapi plak). Susunannya adalah betul. So, cik cik dan puan puan ini dlm senarai pendek saya utk dapat award ini dan hadiah2 sampingan. Ini adalah komen dari 1 Disember hingga ke date saya menulis entry ini. Oh..hadiah tak la se grand masa contest dulu. Biasa biasa je tau. Huk huk huk.

1. Adialuze - 28 komen
2. Cikbedahlaser - 19 komen
3. CikCha - 14 komen
4. Lekat Lekit - 12 komen
5. Ejamaria - 11 komen
6. Deqlis - 10 komen
Juga berkongsi dgn LynnHamzah tpt ke enam gak - 10 komen.

Saya amek yg komen 10 ke atas shj ya.. dan ini soklan utk mereka di atas. Jawapan paling pantas dan suma betul pun mungkin ada markah bonus. Tehehehe. Just jawab dgn drop komen shj. Dun wori, sy takkan publish dulu jawapan ni sbb saya nak pi Shah Alam jap gi.
Soalannya adalah :
1. Bilakah tarikh befday puanstoberi?
2. Ulangtahun perkahwinan ke berapakah yg disambut oleh puanstoberi pada hari ini (13 Dec)?
3. Nama tempat keja puanstoberi?

Hohoho..soklan mudah giler. Jadi, ketujuh tujuh org tu kena lah jawab. Tp pada yg tak tersenarai pun nak jawab, boleh jawab juga. Kut kut ada adiah sipi sipi ke kan. Owait..bubaiii....

14 juta komen

tarikh besday 12 Disember 1979..(pepandai jek buh tahun)

ulangtahun yang pertama...

pusat kraftangan kut...

sajer nak ngisi masa lapagn sebab tak pat award...lalala

alamak aii cene eden leh tertinggal top commentar lak ni? rugi2

tp nak jwp gak lah soklan cepumas tu mana tao ada rejeki sipi2... hehe
1. 14 Dis (epi edvans bestday to u)
2. Ulangtaun ke-2 (epi enibeseri to both of u)
3. Kompleks Kraf Malaysia

cuba jela...hehe..
1)14/12/1979
2)ULANGTAHUN YG KE-2
3)PERBADANAN KEMAJUAN KRAFTANGAN MALAYSIA

Alamak...Ader soalan la plak..I try yeee...Kalo salah mintak ampunnnn :P

1) Besday PnS adalah pada 14 Dec 1979

2) 13 Dec ni adalah annervasary PnS yang ke-2

3) PnS keja kat Komplex KrafTangan Negara Jalan Conlay...erk ye ker?

P/S : Apa2pun, nak ucap tahniah la siap2 pd yg berjaya yeee :D

Alamak...Td dh taip tp ilang la plak...Sy nak jwb ni PnS...Kalo salah, sowi yee =___=

1) Besday PnS : 14 Dis 1979
2) 13 Dis : Anni yg ke-2
3) PnS keje kat Komplex KrafTangan Negara, Jln conlay...Yeke??Mmmm

P/S : Nk ucap tahniah awal2 pd yang berjaya :)

Ok, pada yg jawab soklan, komen tu lum publish lagi.. so, dia tak ilang..dun wori eh..tgh disimpan dulu sehingga diumumkan pemenang. Huhuhu :))

alaaaa kak reen!
bualn disember Anita lepak rumah jarang online. jadi tak dapat la nak drop komen dan dapat hadiah komen terbanyak tu. uwaaaa!

wah.. br balik umah.. br online. nak kena pi siasat cepat2 ni

1. Bilakah tarikh befday puanstoberi?
14 dec 1979
2. Ulangtahun perkahwinan ke berapakah yg disambut oleh puanstoberi pada hari ini (13 Dec)?
ke 3 kot..
3. Nama tempat keja puanstoberi?
Yang tau keja ngan gomen jer...

Owwhhh..ingatkan PnS tak dapat/ilang cam BE dlm NuffNang tu..Wakakaka

wah...tergolong dalam kategori top commentor juga ek...hehehehe...okeylah...nak try jawab...

1 - birthday reen pada 14 December 1979
2 - ulang tahun perkahwinan yang ke2
3 - hah...yang nie x dapat nak dipastikan la plak...tp yang comfirm kerja kerajaan...huhuhuhu...

hehehe... klu salah jawab... tak leh jadi kawan la aku ini... heheheh...
beday dah terang-terang sama ngan Nayli - 14hb Disember...
anibersari... yg ke-2 kan... :) ele baru je nko kawen...
keje... mana lagi kat komplek kraf dgn perbadanan kraf la kan... tpt febret tu...

ok dah jawab... nak hadiah... ;p

ehem... sori la arini ai pergi dating... ponteng keje... jgn bgtaw bos ha... sapa suruh ssh kan ai selama seminggu straighttttttt...

time kasih sbb nk bg hadiah... n tahniah juga utk ai.. ehh lom masa utk ucapan pemenang ke??

ni nak jawab secara kurang ajar... ehh kena tolak markah x??

1. Bilakah tarikh befday puanstoberi?
sy taw trik anda... nikah sehari sblm bday... so leh dpt 2 hadiah sekaligus.... (14 dec 1979)heheheheh


2. Ulangtahun perkahwinan ke berapakah yg disambut oleh puanstoberi pada hari ini (13 Dec)?
2 tahun sahaja

3. Nama tempat keja puanstoberi?
Kraftangan Malaysia, di jalan Conlay... lokasi yg sy dok ulang alik dlm tempoh 1 mgu.... owhhh


sekian sahaja... time kasih kak..
sori la lambat jawab...

alahhh ketinggalan huk huk huk..

to masuk rating 10 jugak mihahaha..

selamat tuk pnstoberi..
selamat gak tuk deqlis..:0)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign