Pages

28 December 2015

Suprise Dari Sahabat

Thank u laling laling ku.
Muah muah.
Sebabkan ini sangat suprise, harus di jot down dalam blog ni.
Ada dua suprise sebenarnya.

Yang pertama :
Hari Rabu sebelum cuti panjang 4 ari tu ofis mmg sunyi.
Bukan sebab semua orang office ni dah bercuti ke apa.
Ada event festival kraf kat Johor. Jadi, ramai staff ke sana.
Tetiba dalam keheningan kesunyian, Mai operator call.

Katanya "kekda, meh sini amik barang. Bwk duit sesiap"
Aku cam eh.. manade order apa-apa.
Pastu dia kata takde lah..meh jap..meh jap...
Saja dia ngusik sbb aku mmg selalu dapat parcel beli online tu kan.

Aku pi lah depan.
Tgk2 ada despatch pegang bunga.
Eh. Takkan utk aku kot.
Sekali betui lah.
Eh. Takkan myDH buat suprise lagi.
Tak mungkin.. tak mungkin..
Blank trus nak fikir.
Pastu dah sign, tgk dari Marliza.
Oh.. adik ai yg tersayang.

Beria-ia tau nganto semua ni.
Iskkk.. terharu betul aku tau. Dah la dia tak mintak alamat apa seme.
Mmg bebetul suprise dibuatnya.
Terima kasih bebanyak Mar, susah susah je tau... :)

Keduanya :
Dari bff masa kat UiTM, Zatul.
Ya hampun.. sejak grad kami tak pernah jumpa tau.
Dia nun jauh duk di Batu Pahat.
Dari dia kawen, smpai beranak 3. Anak sulung dia dah 10 tahun kot
Kami abis UiTM tahun 2002. Grad tahun 2003.
Ha. Sejak tu lah tak pernah jumpa.

Tapi sentiasa berhubung thro w.app.
Tu hari dia mintak address. Aku pun tak tahu la apa yg dia nak hantar.
Dia siap tanya bila aku balik dari Langkawi apa semua. 
Sekali hari Selasa tu sampai parcel.
Dia guna alamat ofis dia. So, tak dpt detect.
Bila buka ada kad.
Ada brownies.

Ololooo.. yang ni pun terharu. Sbb nya hari Isnin tu ada meting AGM Puspanita.
Pastu ada brownies gak. Cuma aku tak sempat nak makan. Baru nak amik tgk dah habis.
Tapi takde la aku rasa apa-apa, terkilan sket lah.
Pujuk hati, takpe.. ramai je orang buat. Nanti bebila order je.
Takde masalah.
Tup tup, buka parcel, ada brownies... 
Terharu lagi.. Huhu.

Terima kasih lah pada sahabat2 yang masih mengingati,
yang sentiasa mengingati,
yang sentiasa memekarkan hubungan persahabatan kita nih.

Walau ada juga yang tak suka cara kita,
ada yg memandang serong dengan kita,
ada yg tak gembira dengan kehidupan kita,
tapi percaya lah.. ramai lagi yang sayang pada kita.

Jadi, biarkan lah mereka yang membenci kita,
biarkan lah mereka yg menyampah dengan kita,
abaikan saja manusia yang sentiasa menunggu untuk memberi komen menyakitkan hati kita.
Bak kata Ct Nurhaliza "tak hidup dek puji, tak mati dek keji"

2 juta komen

Reen, ada good news eh... ;)

sayang mu ketat2.. moga persahabatan kita kekal selamanya.. take care reen..krm slm syg kt 'org dlm'.. :)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign