Pages

15 December 2015

Happy Gossiping

Muahaha.
Happy gossiping lah ye uols.

Flash back balik kesah 7 thn lepas.
Cam ni lah jugak.
Semua cam 
"eh, ye ke.."
"eh, betul ke.."

Seronok ye uols gosip gosip ni kan.
Ai senyum je lah.
Biasa lah. Hot stuff. 
Bahahahaaaaaa (T_____T).

Elleh, tu nak menyampah lah tu org tulis "hot stuff"
Nak kecam lah tu. Tak yah menyampah menyampah la aih.
Elleh.. gurau sket tak boleh. Tak mana ada nya hot stuff pun makcik oiii..
Saja nak tulis.
Sebok lah nak kecam segala.
Sebok lah nak komen tulis "typical..typical"
Pehapa tah. Seronok ke hidup dalam keadaan tak berlapang dada ni?
Tak fun langsung!

Eh. Uols.
Teruskan lah gossip.
Jangan citer menda tak betul sudah.. nanti jadi fitnah pulak.
Upssss... :P





"Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa; dan janganlah kamu mengintip atau mencari-cari kesalahan dan keaiban orang; dan janganlah setengah kamu mengumpat setengahnya yang lain. Adakah seseorang dari kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (Jika demikian keadaan mengumpat) maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan-larangan yang tersebut) dan bertaqwalah kamu kepada Allah; sesungguhnya Allah Penerima taubat, lagi Maha mengasihani." 
(Al-Hujuraat 49:12)


Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign