Pages

2 December 2015

Terlalu Rindu

Cahaya mentari di pagi hari
Sinarnya kaburi pandanganku ini
Hembusan angin menemani perjalananku
Yang menuju ke hatimu kekasih

Tapi mengapa ku masih rasa begini
Bila mahu bertemu mahu saja jerit

Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu
Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu

Oh bulan mana bintang
Mana dia kekasih seorang
Bantulah aku, aku dah buntu
Bintang di langit janganlah bersembunyi
Usahlah membisu bilang dia rindu aku

Ku tak perlu semua hadiah darimu
Ku cuma mahu kau ada depanku
Ku tak perlu semua hadiah darimu
Ku cuma mahu kau ada di depanku

Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu
Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu

Oh bulan mana bintang
Mana dia kekasih seorang
Bantulah aku, aku dah buntu
Bintang di langit janganlah bersembunyi
Usahlah membisu bila dia rindu aku

Cuba padamkan lampu lihat apa kau mampu
Jangan risau aku bantu
Setiap kerinduan tak dapat ditiupkan
Walaupun angin lembut bayu
Cuba kau teroka jauh sebentar
Kalau takut cuba intai tengok dunia sebenar
Tak perlu laju lari takut tidak menjadi
Mahu saja aku berdikari

Hembusan angin menemani perjalananku
Yang menuju ke hatimu kekasih
Tapi mengapa ku masih rasa begini
Bila mahu bertemu mahu saja jerit

Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu
Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu
Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu
Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign