Pages

23 August 2013

#OOTD : Friday, Syawal 16, 1434

Kah.
Lama tak letak gmbr poyo poyo kan.
Nah. Di pagi yg penuh kesejukan dan kehujanan di Kuala Lumpur ni.
Amik la sekeping gambau #ootd yg poyo.
Org kat Instagram da tgk la.
Ni jaja kat sini plak.
Motip dia - saja nak gitau, dah 16 Syawal baru dapat pakai baju ni. Patut ni pakai masa raya kedua, tp tak jalan mana. Tu pun dah terlupa ada baju ni. Mujo myDH peringatkan. Agak gedobos sbb cotton. 
Jadi, pakai la utk majlis jamuan raya dept hari ni.
Tudung den bertingkek tingkek.


Rakan kat insta kata kaler stoberi. Hihi.
Ye tak ye juga kan.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign