Pages

19 August 2013

Edisi Tingkatkan Lemak : La Cremeria

Sementara nak buat entry lain, nah amik dulu gmbr ni.
Org kat insta da tgk la.
Biasa la pe'el aku skang ni.
Masuk insta then update kat blog.
Gmbr sume srupe je. Tak kuasa nak upload download bagai dari hp. Malehhh....!

Kuikuikui.
Tgk tajuk entry.
Selalu edisi tingkatkan imuniti kan. Haha.
Tetiba ini hari tingkatkan lemak.
Lemak den bertingkek tingkek. 

Kalori? Detox? Diet?
Watevaa....... =_="


Makan dia - Jumaat masih 44kg, smlm timbang dah jadi 45.6 kg.
Memang la 'ringan'. Tp badan saiz aku ni takkan nak jadi 60kg plak.
Aku tak cakap aku 'besar' dgn saiz 44-45kg tu.
Tapi kalo 49kg tu, mmg org da kata berisi oke. Aku dah pernah rasa. Aku sendiri rasa bulat.
Jadi, kena maintain lah atau turunkan lagi supaya ada 'masa kecederaan' dan takmo up lagi smpai 49kg. Ngeri hokey. {yer...jgn la compare kan sekiranya tinggi anda bukan 150-153cm..pleasee...please..please.. berat kena seimbang dengan tinggi yer, bukan seimbang dengan rakan sebelah}

Oke lah.
Nenati smbg citer lagi.
Bye!

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign