Pages

1 August 2013

Abok Abok Ke Tepung Gomak?

Sesekali layan jugak lah kuih ni.
Tapi kat KL,sukar jugak lah nak jumpa.
Aku panggil abok abok.
Tapi mak aku kata lain kalo abok abok.
A ah kan. Mana aku dpt nama dia abok abok.
Bila goggle mostly abok abok kuar yg serupa ini

Oh..ye la tu..salah la kot.
Jadi, tepung gomak la nama kuih yg aku suka nih.
kredit :
http://ummiesya.blogspot.com/2011/12/kuih-tepung-gomakkuih-abuk-abuk.html

Yg atas tu, aku jarang makan. Dan tak berapa suka kot.
Tapi yg bawah ni, aku suka.
Dia liat2 ala ala cam kuih koci.
Retu masa balik kampung beli kuih ni kat bazar. Comel2 ja. 3 singgit. Hihi.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign