Pages

29 August 2013

Edisi Instagram : Gmbr Makanan

Tak tau lah nak buat entry apa.
Bingung dah.
Layan gmbr instagram je lah.
Gmbr makanan.
Beribu gmbr aku kat insta tu bkn ada gmbr apa pun.
Merepek je byk nya. Haha.

Ini masak lps balik dari kg tu.
Simple.
Nasi goreng. Pastu ciken finger (ya.. i know.. makanan awet-frozen food - tak baik utk kesihatan, tp sesekali ja.. hihi). Ayam goreng kunyit (sira ngan kicap saus ABC - kan aku da ckp aku da addict ngan kicap tu), ulam salad. Abis citer. Air buat jus oren + carrot. Lama tak juicing oih.. kang gemok balik baru tahu.

Ni kat ofis smlm.
Akak2 ofis ni rajin plak nak buat rojak buah.
Nah... aku makan je. Aku kan pemalas... org buat, terus makan (T___T).

Ada yg tak tahu ini apa?
Ini adalah sago gula melaka.

Dulu aku tak suka. Rasa cam eh apa ni..apa ni?
Tapi smlm ada sorang akak ofis ni buat sendiri. Dan aku try rasa sesudu. Eh..apsal cam sedap nih. Dah bersudu2 plak aku telan. Akak tu tgk aku selera je, nah Da.. amik bawak balik katanya. Dia tapau kan susu n gula melaka. Wah... terliur plak rasa. Ada lagi dlm peti ais nih. Ptg kang nak makan. Sejuk2 sedap nih. Manessss... air gula tu tak leh buh byk. Pening kan kepala.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign