Pages

25 July 2013

Bantuan Khas Kewangan Tahun 2013 [Pekeliling]

Pekeliling Penuh : http://docs.jpa.gov.my/docs/pp/2013/pp072013.pdf

Akhirnya.... segala pun terjawab yea. 
Kemain sedari awal puasa lagi semua duk tertanya tanya.
Sampai sokkaba tahun lepas pun jadi mangsa.
Pastu org duk fwd plak pasal bonus yg dapat sempena bulan puasa. Bonus dari Allah katanya. Mungkin nak menyedarkan orang yg sesebuk pasal bonus 'duit' ni. Haha.
Tu pun, jgn duk sebar je... amik iktibar juga.
Entah dpt entah tidak kan.
Nak nak bila nak menghampiri 10 mlm terakhir nih.
Kalo duk sibuk tido.. apa pun takdo lah... (aku bercakap hal aku ya... bukan orang lain.. sbb lately ni asik nak tido je.. haih.. aptb..!! Geram btul)

Eh. Dah la. Nak tempek pekeliling ni je.
Lain plak kuar ceritanya.

Oke lah uols. Jimat cermat lah yer dgn bantuan khas tu.
Apa pun syukur dengan rezeki ini. Jgn pulak biasa popia seketul 50sen, kuih seketul 40sen, petang ni dah naik seposen lagi. Kami dpt 500 je kot. Bukan 5000. Tp sokkaba, berita semua pukui canang macam kan dapat 5000 (T____T) Orang lain dapat berbulan bulan bonus... senyap sunyi je... *bunyi cengkerik*

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign