Pages

25 July 2013

Promosi Kraf Aidilfitri 2013 : Kompleks Kraf KL

Upsss... ai lupa nak promote plak.

Promosi datang lagiii...
Ha. Baru je abis Promosi Kerja Kahwin kan. Dah ada Promosi Kraf Aidilfitri.
Meh la uols datang.
Cuci cuci mata.
Cuci cuci poket.

Kuih raya, baju raya, tudung raya, brooch raya semua pun ada.

Aiols??
1st day lagi dah rembat... tu lah masalahnya.... mmg masalah kan.

Shawl dari Khaylaa Couture.
Dia ni meniaga kat FB. Tp dia amik booth kali ni masa promosi.

Shawl yg bila 'diadun' jadi begini


Nampak cam dua lapis, tp selapis je. Sweet kan??
Smlm member datang, dia pun beli sehelai. Kaler pink cam atas ni gak.

Tapi tu lah, aku ni macam takde kaler lain.
Lagi lagi pink. Pink lagi lagi.
Sebenar nak match ngan baju raya ai lah.
Walo ai dah beli tudung che fareeda dah (yg dah pakai pun..pftt... tak sesabo nak tggu raya kan)
Kalo suka, buleh la tgk kat FB. Search je Khaylaa Couture.
Senang je pun cara pakai dia.

Lagi,
Ada ter minat sepasang baju kurung pahang plak.
Plain. Dan cotton.
Tapi tu nanti dah pakai lah kasik jaja di sini ya.
Tu kena carik tudung gak tu. Shawl seploh ringgit udah ler yer.. Huhu.

Oke lah. Takde buat apa ujung2 minggu ni, jemputlah datang.
Sehingga 3 Ogos. 10 pagi - 10 malam.
Jangan risau tak selesa sbb semua ruang jualan adalah berhawa dingin.
Kuikuikui. Baek punya promote kan :P

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign