Pages

8 July 2013

Edisi Detox : Secawan Air, Sehiris Lemon.

Dah makan macam - macam.
Sila detox.
Pagi.
Sebelum jamah apa-apa, minum lah secawan air [suam pun boleh] campur dengan sehiris lemon.
Biar ia meresap seketika.

Oh. Kulit lemon tu sila basuh bersih bersih. Kang pesticide segala meresap plak.
Lain lah kalo beli lemon organik.

Tu detox aku sehari selepas outstation tu ari.
Kau g tpt orang, pastu org ajak makan, takkan kau nak ngengada taknak, taknak.
Makan.
Nasik la, kek la cucur udang la.
Kena pikir cara utk cleansing jugak. Jgn biarkan ia berlama lama dalam badan.

Pepagi makan sunkist. N minum pun air campur lemon.
Dan pepagi jugak telan Gulsan [which selalu malam aku minum].
Supaya cecepat "cleansing"
Huhu.
Skang ni, kalau boleh takmo 'simpan' makanan byk2 dan lama2 dalam badan.
Hehari mau cleansing dan detox.
Dan takat ni, Alhamdulillah, hehari proses kumuhan berjalan lancar. 

Lemon tu beli dalam pack camni.
Sbb cam comel je tgk pack ni.
Complete buahan citrus. Ada orange, grapefruit n lemon.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign