Pages

9 July 2013

Edisi Outstation : Kedah [Majlis Persaraan]

Last week punya cerita lah. Hari Khamis. 4 Julai.
Kali ni g Kedah bawak bodyguard.
Boss cam nak suh g sorang. 
Aku kata kang kalo aku pingsan cemna?
Haha. 

Lagipun bawa adiah jugak. Cemna aku nak usung ngan kotak2 hiasan tu.
So, bos suh g ngan klik sorang lagi yg jaga unit latihan.
HR kiterang ni kekurangan jejantan. Hihi. Semua pun wanita2. Unit aku mmg la powerpuff girls kekdahnya. Eh. Sailormoon. Sbb ada 5 orang. Ngeee.

Cam biasa. Daytrip. Fireflyz.
Gi awal pagi. Balik malam.
Pegi mengejar matahari. Balik mengejar bulan.

Dah tu, flight kul 7pm dah abis. Akur je lah balik kul 8.30. 
Mujo tak delay.

Kali ni mmg takde niat nak beli MakBee bagai.
Malas. Hok tahun lepas pun ada lagi dlm peti ais tu.
Pekan Rabu ke Khamis pun malas.
Tak larat.

So, pegi ofis cawangan sana.
Mmg derang siapkan makan tengahari la seme.
Dengan nasik lauk udang saiz XXL, kari ikan, sayur campur. Kek lagi. Buah lagi. Agar2 lagi. 
Fuh. Tanjat perut ai. Lama dah dia tak menerima segala macam makanan tu.
Macam ustazah bagi tazkirah.
Gasakkkk...

Settle seme majlis persaraan bagai, lepak2 jap, ikut driver sana anta bos derang, pastu g minum jap, balik ke airport.
Singgah makan coq udang.
Klik makan laksa.
Aku tgk je lah. Takut lagi nak makan laksa.

Fuh. Outstation pertama selepas laps.
Mmg ada rasa cam perit2 kawasan incision tu.
Tapi, biarlah. Nak manja2 sgt pun tak buleh.
Asal jangan angkat menda berat sudah.

Duduk je pun kan. Ke duduk pun dikira kerja berat. Hihi.

Oh. Hari ni pun outstation lagik.
Tapi bos pegi. Ai follow ja. Perak. Kampung halaman tu. 
Tapi tak singgah la rumah.
Nak balik awal. Nak masak utk sahur. Hihi.

Selamat berpuasa kengkawan!

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign