Pages

12 June 2013

Edisi Teduhan Kasih : "Iffa...Kita Nikah"


Ewah...uolss.. kalo kul 8 jer tgk berderet update kt FB pasal drama Teduhan Kasih ni yer....
Yg geram ngan kaklong Iffa. Yg geram dgn Ayu.
Hihi. Kisah org melayu. Begitulah. Tak boleh tgk orang senang. Tak boleh tgk orang lebih sket.
Apa ntah nak sakit hati. Padahal org tu bukan kacau idup kau pun kannnn....
Yg ko rasa sakit hati sgt tu mengapa?
Biasa la tu. Mmg macam tu kan selalu.

Yg tajuk kat atas tu episod Isnin lepas.
Ehsan ajak Iffa kawen.
Lps ni lagi bes bila derang g bulan madu. Hihihi.

Tp kalo dlm novel ni, lagi byk menda yg Iffa kena kan kaklong dia ngan Ayu.
Rasa macam padan la muka engkorang kan.

MyDH pun da tersangkut sama.
Minat nau dia tgk. Suruh dia baca novel ni tak ke mahu dia. Haha.
Bertuah sgt la kalo dia nak baca.

Tak rugi aku bli novel ni. Mmg novel ni pun bes. Drama pun meletup. 
Saya Sebenarnya Isteri Dia aku tak minat. Drama dia pun aku tk tgk.
Sbb masa aku pilih nk beli buku tu, aku tgk sinopsis cam cliche je.
Kawen paksa, last2 suka jugak. Hurmm....

So skrg, aku tgk tv, aku tanda kat mana dh bab tu dlm novel ni.
Panjang lg ni.
Dan aku nak tahu apakah ending sama dgn novel atau pun lain.
Sama2 kita nantikan.
Hahahahah.....

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign