Pages

18 June 2013

Edisi Promosi Kerja Kahwin 2013

Esok start.
Sapa nak carik2 barang kahwin ke butik2 ke apa ke, boleh la dtg.
Selain tu jualan2 kraf lelain pun ada jugak. Batik2 pun pasti la pun ada.
Aku pun tak tahu berapa ramai usahawan masuk, tema apa seme sbb aku masih ber M.C
Selamat la tk jadi usherette masa perasmian. Haha. Tp dengarnya hanya Press Conf je pun.

Boleh klik sini lah utk tahu detail - Promosi Kerja Kahwin

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign