Pages

13 June 2013

Tingkatkan Imuniti #2 : Lagi Lagi Juice

Hari tu dah letak gmbr carrot juice kan.
Oke ni lagi juice yang dah dibuat.

Jus Epal.
2 biji epal hijau campur air sahaja.


Jus Carrot.
Tapi kali ni buh susu.
Susu kotak tu. Lps tu aku lak rasa mual.
Aku mmg tak suka susu kotak pure tu.
Kalo susu pekat buat milo tu oke lah. Jadi, aku tak suka. Totally out.
Baik aku buat pure camtu je. Oh. Ini paksa myDH minum gak. Haha.


Jus mangga.
Heyy...! siapa yang nak menafikan keenakan jus mangga.
Sedap tak terhingga.


Jus epal hijau + celery.
First time minum celery.
Oh. Not bad lah rasa dia. Oke je.
Ada rasa cam masin2 yer. Hihi.

Bila aku buh kat IG ada yg kata tambah asam masin/samboi lagi sedap.
Oh. Buat masa ni tak buleh buh lagi la.

Pas 3 bulan nati baru berani nak makan menda2 camtu. Tu pun tak leh selalu.
3 bulan ni kena pastikan makanan yg berkhasiat je.
No junk food, no fast food.
Semua slow food je. HIhi.

Yang pasti jus bayam belum buat lagi.
Takde kekuatan lagi nak try. Haha.
Tp bayam rebus oke. Aku dah cuba makan semangkuk tu ari.
Selalu aku mkn sehelai sehelai je.
Skang aku nak cuba makan semangkuk dengan nasik.
Oke la. Bule la. Tp siang masa lunch tu buleh la.
Dah malam, dah rasa tak lalu. Huhu.
Kira oke la tu. Pencapaian jugak tu kiranya.

Aduhai. Misi tingkatkan imuniti selama 3 bulan ini mesti diteruskan.
Nati nak joging perlahan2 plak.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign