Pages

4 March 2016

Keep Calm And Istighfar



**
Dah malas nak menyemakkan fikiran.
Bila kita kata begini, orang kata begitu.
Kita ada sebab utk berbuat begitu. Tapi disalah ertikan.
Tak semua faham kita. 
Tak salah nak ucap tahniah.
Tapi, ada tempat yg sepatutnya.. ada PM, boleh PM. Ada w.app, boleh w.app. Ada no telefon, boleh telefon.
Takpe lah. Aku mohon maaf atas kekhilafan tu kalau ada yg merasakan meluat dan benci dengan kelakuan aku itu.
Seiyes, aku mohon maaf.
Malas lah aku nak penat2 kan pikiran dengan menda2 camni.
Dah tak larat.
Dah terlalu tua utk berpikir2 menda begini.

Malas.
Malas.
Dan 
Malas.
Aku nak happy2 je.

Kita pun tak tahu selama mana kehidupan kita.
Buang masa utk letakkan elemen negatif dalam diri.
Buang masa kalau asyik tidak puas hati dengan orang yang tak selari pendapat dengan kita.
Buang masa kalau ada rasa sakit hati.

Jadi,
pada yg pernah terasa dengan aku, tak kira lah di laman sosial ke, laman rumah ke apa ke, aku mohon maaf.
Pada yang ingat aku suka marah marah tu pun, aku minta maaf jugak lah. Harap2 kita tidak bertembung lagi.
Malas nak emosi. 
Malas nak runsing runsing kan otak.
Malas nak fikir fikir yg tak best nih.
Tapi, kalau ada yg masih tak puas hati.. terpulang lah. Aku pun tak tahu nak buat cemna lagi.

1 juta komen:

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign