Pages

2 March 2016

Apa Ke Benda Ntah

Kau nak aku buat cemana?
Tetiba je pi tegur aku - "eh, takyah lah marah2 kak. Garang sgt tu kak"
Dah pulak. Aku takde garang, takde marah pun, dah kenapa kau tetiba nak provoke aku kan.
Dari aku tak rengsa, terus rengsa.
Orang tak usik dia, dia plak usik kita.
Aku tegur/cakap ngan dia pun tak.
Aku tgh duk ckp ngan kawan aku. Pasal aku tak beli makanan lagi. Pasal orang ramai sgt. Nanti aku nak turun kemudian beli makanan.
Dia plak tetiba "jangan marah..jangan marah"
Ek eh.. kau dah kenapa. Sawan? Tetiba kata orang marah? Dari orang takde nak marah pun buleh jadi marah?

Aku dah tak kuasa la oi.
Demi Allah pun aku takde rasa nak marah ke apa.
Aku cakap biasa je. Kau je yg tak biasa dgn aku, ttiba kau plak nak tegur aku kata aku marah.
Lepas aku cakap, aku tak marah pun, kau provoke lagi.
Astagfirullah.
Dok provoke aku dah kenapa???
Pastu play victim plak. Kata aku marah dia.
Dari aku tak menyampah, terus rasa menyampah.
Dari aku tak rasa apa-apa, memang aku terus je aku annoying.
Eh, please lah.
Tukar duk bahagian aku kang tau lah.
Selama ni seme okay je ngan aku.
Dia plak yg provoke provoke camtu.

Aku ni dah tua wey. 3 tahun lagi dah masuk 40 dah.
Tak larat dah aku nak emosi emosi ke, garang garang ke.
Engkau tu je yg tetiba nak provoke nak suruh orang mengaku jugak tgh marah pasaipa.
Bongok ke apa, tetiba aku nak mengamuk meradang.
Giler lah.
Mohon la cepat HLP tu. Aku dah malas dan tak kuasa lah nak layan perangai yang camni. 
Meluat tau dak. Meluat!!!!

*tu nak kata aku meroyan la tu.
Lantak kome lah. Kata lah apa pun. Aku tak usik orang pun. Tapi orang mmg suka nak usik2 aku, nak provoke2 aku. Aku pun pelik. Isk!


Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign