Pages

17 March 2016

Orange Peeler Rupanya

Haha.
Darat sungguh la hai.
Setelah beberapa lama baru ku tahu apa kah fungsi sebenar menda ini.
Ciss.


Meh nak bagi clear lagi gambar tu.


Haaa...
Aku pernah dpt mendalah ni.
Lama dah. Masa tu beli oren kat Jusco ke mana ntah.
Ada menda ni dalam plastik sekali ngan oren.
Aku ingat apa menda lah nya.
Toys ke apa ke.
Takde pun dia tulis "free peeler" ke apa.
Rupanya menda ni pengupas kulit oren.
Haha.

Darat. Darat. Darat.

Yg paling best... aku rasa... aku dah buang menda ni. Haha.
Sbb aku tgk takde apa kegunaan pun.
Buat nyemak je.
Buang lah!
Haha.
Buat rugi je tau!

3 juta komen

Klau pegi mana2 dpt free peeler ni jgn la buang ye..hehe

i pon darat gaks! first time tengok nih...

saya pun darat jgk x reti guna kohkohkohkoh

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign