Pages

2 February 2016

#puanstoberisuka : Shawl n Dress Online

Giler. Memang giler.
Kalau before ni tergila ngan Lazada, minggu lepas plak asik parcel poslaju sampai.
Haha.
Lazada tu bebuat tk npk je emel dia kata sale CNY lah apa lah.
Kang kalau termasuk, sure ada je menda aku nak beli.
Heh!

Kisahnya nak carik instant shawl.
Dulu tak suka nak pakai instant shawl.
Tapi, tu dulu. Manusia boleh berubah seiring dengan keperluan (juga kehendak). Haha.
Nak carik instant shawl yg tak payah nak loop loop nih.
Yang tu mmg senang juga tapi kena gak betul sana betul sini. Dah ada yg tu. Beli dari Benang Hijau. Kali ni nak carik yg lebih mudah.
Meh la kita try instant shawl yg terus sauk je tu.

Tertarik dengan satu website ni sbb harga dia macam okay okay lah.
Yang lain tu macam mahal. Pastu kadang out of stock la apa la.
So, try beli tgk kat website ni. Tak pernah pun tgk. Sbb dia kat atas skali masa google "instant shawl", so try tgk.

Bila tgk eh, macam okay. 
Order kat web, tapi proof of payment apa seme send thro w.app.
Laju je dia balas kat w.app.
Beli kat ShawlHouse.
Aku beli dua. Tapi aku suka jenis simplyfit ni.
Aku ambik kaler ni.


Best la material kain dia. Cam jatuh gitu.
Pastu cam senang la nak adjust2. Kejap je dah jadi.
Okay, jadi kita bagi hashtag #puanstoberisuka
Yang selai lagi.. pun okay lah. Tp lagi best simplyfit.

Lagi satu parcel datangnya dari Kepala Bataih sanun.
Dress. Nak beli dress murah. Tapi bawah RM100. Tp nak dress muslimah. Bukan dress2 yg dari china, korea apa semua tu. Memacam. So, abis semua yg suggested post berkaitan orang jual dress aku follow.
Aku selalu gak la masuk tgk2 dalam FB skrg ni. Masuk gitu2 je la. Takde aktif nak post kat wall ke apa. Ada jugak terpost komen kat page2. Ku sangka takde orang yg "nampak". Ada jugak... terus ku delete komen tu. Kot ye pun yu kenal ai kan, takyah la uols nak reply apa apa? Terus PM boleh?

Jumpa satu. Macam murah sbb dia kata tgh sale. Termasuk pos lak tu.
Masa tu tgh cuti 3 hari tu. Tapi, kesah apa kan. Terus order dan bayar. 
Selamat di terima dah. Laju. Ailoike.
Ada website gak - NFH Boutique
Harus la ambik my fav kaler kan. Sebenarnya nak warna green. Hijau lite lite tu. Tapi abis la plak. So, terpaksa gak la ambik purple. Huhu.


Saiz S yg mmg just nice je lah. Cuma tang kaki lah. Kena alter gak. Tu mmg tak boleh buat apa dah. Cuma jubah aku beli kat Mekah je yg tak perlu nak potong kat bhgn kaki ni. Just nice je saiz S dia ngan badan n tinggi aku.

Jenuh oi. Jenuh. Cukup lah ni.
Entah bila nak insaf pun tak tahu lah. Padahal byk lagi nak kena savings nih (T_____T)

6 juta komen

i pon gila dress skang nih....

macam cantk je shawl die kak ida..mcm nk jugak..tp tunggu gaji akan datang la..hehe.. cer akak model kn kt blog..hehe..

suka instant shawl jugak...sangatt

instant shawl SHE ni favourite saya sekarang.
dah banyak collection dah.
kekdahnya boss saya, adik dia kira macam ejen la untuk shawl SHE ni.
boss saya bawak datang office banyak, so saya borong lah.
tapi memang best dan selesa instant shawl SHE ni.
eh terpromote pulak hehe..

ST :
Kannn..best je pakai dress. pastu sbb dah byk, sng skrg ni pakai dress je. takyah beli baru byk2.

RIA :
Cantik. semua instant shawl. Nak modelkan kat blog tak bleh la.. gumuk... huhu

CHEKGU AZRINE :
Senang kan nak pakai. Yg ni macam labuh sket.

MYA :
Oh.. da lama pakai eh? Best kan?

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign