Pages

10 February 2016

#koleksinovelpuanstoberi : Seperti Mencintaimu Ain

Menambah koleksi novel.
Sbb novel yang tak terhabis baca dulu, dah dibaca sket sket.
So, dah nak habis bahan bacaan novel. Kena stock up.
Tgk Kak Su promo Jemari Seni buat sale.
And walau beli online (termasuk pos) pun masih murah.
La ni, mmg maleh betui pun nak g survey2 kt kedai ni kan.
Seme pun aku nak online.



Beli direct kat Kak Su.
Kak Su [Noor Suraya] ni penulis dia lah.
Siap dapat sign terus. Hihi. Ai loike.

Tak baca lagi.
Tak tau kesah apa.
Adakah sambungan dari novel Keranamu Ain.
Keranamu Ain ni lama giler dah kot aku beli.. keluaran tahun 2001.
Aku mmg peminat Noor Suraya. Jadi semua koleksi dia aku ada.
Masa tu dia dgn novel creative lagi.

Oh ya.
Sedih betul lah.
Pesta buku tahun ni kat MAEPS.
Takde dah kat PWTC.
Sadis..sadis.

Tu yg aku drop komen kat page PBAKL tu.
Sekali ada yg nampak komen tu. Tetiba terus reply "tahniah Reen"
Der.. der.. takyah la reply situ terus.
PM boleh tak.. ate nya.. tu kan public page.
Ayoooo...

MAEPS ni mmg tak prefer lah.
Faktor jauh sket dari rumah tu tak la kesah sgt kan.
Tapi, terbayang jadi macam masa MAHA tu, mmg tak boleh imagine lah.
Dengan parking jauh. Pastu nak kena naik bukit nak gi dewan dia tu.
Hish. Mmg idak lah nak pergi.
Kalau PWTC tu, balik kerja pun boleh singgah.
Pastu kalau weekend kiterang pergi naik tren pun takde masalah.
Atau pergi petang2 lepas Asar pun takde masalah.
Maknanya tahun ni pecah rekod lah tak pergi Pesta Buku setelah bertahun tahun aku tak pernah missed.
Me is sad (T____T).

1 juta komen:

bila pesta buku reen? i slalu short cut ikut maeps elak jam jln menghala ke tol kajang. kalo ada event slalu kena tutup laluan short cut tu...

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign