Pages

5 October 2015

Jerebu Jerebu Jerebu

Dah 3 bulan eh kita di selubungi jerebu?
Jerebu di sana, jerebu di sana.
Hari Sabtu lepas (3 Okt) mmg nampak teruk jerebu di area rumah.
Dan keesokannya - Ahad - di Shah Alam bacaan dah cecah 300ipu. Fuhhh..
Cemana la kat Indon yg bacaan IPU nya melebihi 1000 tu. Orang sebelah pun kita dah tak nampak gaknya.

Tak tahu la nak buat cemana dah.
Sesama lah kita berdoa agar cuaca kembali elok.
Tahun ni rasanya paling worst dan paling lama.
Antara gambar2 yang diambik waktu jerebu.

Ni baru balik dari kerja.
KLCC tak nampak kelibat dah.

Dari rumah. Teruk masa ni.

Dah teruk, tapi bacaan 106

Ni pun sama teruk gak. Langsung tak nampak apmt belah sana.

3 juta komen

asal umum coti skolah ja, bacaan jerebu turun... mungkin kena buat cuti umum, baru x dop jerebu :-P

Tiap tahun pun jadi benda yang sama. Ada ke tak entah penambah baikan dari Negara seberang. Hadoi la. Kesian budak-budak yang nak exam, lagi2 akhir tahun ni..

ST :
Kan...bagi semua cuti lah senang. Heee.

CIK ANITA :
Tu la pasal.. menyampah..berapa bulan dah tak nmpk langit biru :(

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign