Pages

26 September 2012

Edisi Nuffnang X

Tetiba aku sudah berdaftar NuffnangX.
Motip?
Entah. Dalam kesibukan smlm tu sempat gak explore apa ke benda mendalah Nuffnang X ni.
Rerupanya dia cam link dgn blog kita. So, kalo nak balas komen ke apa ke buleh terus bukak Nuffnang X. If kita bukak kat hphone senang la nih.
Juga, boleh follow blog orang lain seme lah dlm tu.

Ini contoh newsfeed blog aku sendiri dlm Nuffnang X.
Dan bila dah set dgn Nuffnang X ni, rupanya ruangan komen kat entry pun dah jadi lain.
Korang jgn terkezut plak tetiba cam lain aku nyer ruangan komen tu.
Buleh je, komen cam biasa yer.

Tp kalo taknak komen camni appear dlm blog pun buleh kot.
Just tukar kat setting.
Amik je verify my blog only.
Aku pun blum sempat explore sepenuhnya. Tggu lah weekend nati utk aku letakkan blog2 aku follow. Mudah, sesambil dlm kelas boring2 tu leh reply komen. Hikhik :D

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign