Pages

18 August 2010

~Pasal Puasa ke Seminggu~

Hancus ayat!. Ada ke term puasa ke seminggu. Belasah.
Umm..da 1 week puasa.

Tp reni mcm me lembik sket lah.
Ada kursus penggubal soklan PTK seharian nih.
Uhhh..kursus di bulan puasa mmg mengujakan. Menguja?? Menguji kut.
Dah la kursus dgn 'otai-otai'.
Rasa kerdil diri ini yg sememangnya kerdil. Eh. Ye ke kerdil. Dulu buleh la kut. Skang ni...
Ni kali ke2 aku jd penggubal soklan. Yg 1st dulu thn 2008.
Ada sapa nak soklan bocor? Ngeh ngeh ngeh.. ini soklan functional lah. Mana sama ngan jabatan lain.

Pulak tu pikir memcm nih. Lusa da start promosi Aidilfitri kat opis nih.
Sapa nak datang sila lah yer. Aku pun tatau apa yg dijual.
Nati da start nati aku gitau apa yg ada.

Ok lah..awat rasa penat sgt nih?? Adakah sbb makan megi je sahur tadi??

Nak balik. Suma da turun. Tp aku saja malas sbb nati ber himpit2 dlm lif. Tak suka.

Bye bye bye

2 juta komen

sahur makan megi tu tetap dikira sahur. =) tak sempat ka sambar kurma sebijik?

Umm...lupa plak nak makan kurma masa sahur megi tu.
Reni lagi bes Mas..trus tak sahur.. mantuk bangetttt.... waaaa..

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign