Pages

26 March 2018

Ting Ting Tang Ting

Mesti semua pun terngiang2 lagu ni kan :)
Uols tgk tak live majlis tahnik anak TokTi semalam?
Heeee.
Aiols tgk uolsss.
Aiols tgk sampai dkt kul 11.
Sampai ke sidang media pun aiols tgk.
Memacam soklan keluar.

Siti Aafiyah bt. Khalid.

Simple je.
Senang nak ingat.

Ada wartawan tanya "Dato, nak panggil anak nama apa?"
Panggil je nama penuh dia. Aafiyah. Maknanya pun baik dan bila kita memanggil kita mendoakan dia juga (Aafiyah - yang sihat, yang selamat).

Sebelum Siti announce nama anak dia, tersentuh hati bila dia cakap "ini lah doa saya selama ini, setiap kali masa mustajabnya doa, saya tak pernah berhenti berdoa.. Alhamdulillah, Allah makbulkan"
Sebak.
Begitu lah perasaan kami yang TTC ni. Tiada satu masa pun kita tidak melepaskan peluang untuk berdoa. Dan berusaha untuk mendapatkan zuriat sendiri. Utk merasai pengalaman menjadi ibu.
I feel you. 
Lepas tu, bila dah ada anak, macam tak percaya.
Pastu macam nak pegang je 24jam. Nak telek je 24jam.
kredit : Oh bulan


Malaysian sweetheart sangat.
Baik ibu, baik anaknya.
Semoga berada dalam lindungan Allah, Siti Aafiyah.

1 juta komen:

comelnya anak dato ctdk ni..nama pun cantik

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign