Pages

6 July 2017

Bumi Ini Bulat

Tapi, ada puak2 yg kata bumi ini tak bulat.
Lantak kome lah.


Yang penting, majoriti mengatakan bumi ini bulat.

Jadi bila bulat, what goes around, comes around.
Tu lah. Bila kita di atas, kita lupa orang kat bawah mungkin ada kat atas pulak.
Bila orang tu kat atas, kita pulak yg jadi kat bawah.
Tu lah tu.

Hukum karma ke?
Kifarah ke?
Entah.


Bila dah nak masuk umo 40 ni, menda2 camni mmg terjadi depan bijik mata sendiri.
So, better la watch out.
Pesanan utk diri sendiri gak.
Nak buat memacam kat orang, fikir2 lah.
Takut kang terkena balik kt kita.
Apah pun tak dapat.
(T____T).


Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign