Pages

26 May 2010

~sudah create~

Satu blog baru menambah blog2 sampah di alam maya ni. Huhu.
Yang di privasi kan. Xklusif for members only
Blum ada entry tp akan dirasmikan pada bila2 masa shj.

Jadi selepas ini segala2 yg berunsurkan luahan hati/perasaan, pendapat, nak komen org, ketidakpuashatian akan dislotkan dlm blog sampah tersebut.

Pada kekawan yg masih nak baca blog tu sila lah emel kpd saya dgn meletakkan tajuk emel sbg "saya bukan kak nap".
Haha. Takde lah. Apa kes nak tulis mcm tu kan.
Ok, yg bebtul nyer. Sapa rasa mcm nak baca blog baru tu sila emel yer.
Serius takde apa yg menarik dlm tu.
Cuma citer2 mengarut je nati. Kalo taknak baca pun takpe. Ai tak kecik ati. Hehe.
Sbb nyer saya malas tul nak wat p.word entry da pas ni. Utk tidak menyusahkan mana2 pihak utk mintak p.word ke saya, saya pun create la blog baru. Ehehehe.

Eh. Kalo blog private dia tak kan kuar update kat dashboard kan. So, utk tidak menyusahkan anda yg nak tgk ada update ke tidak saya akan tulis summary lah dlm blog ini. Haha. Ayat ni mcm perasan ada org nak baca blog saya. Hehe. Maaf la yer. Asik nak perasan je keja nya.

Jadinyer, dgn kehadiran blog tersebut, sedikit sebyk akan menyebabkan kurang la saya menceceh entah apa2 dlm ni. Yg pasti entry mengarut yg org perasan diperkatakan ttg dirinya/kawannya tentu tak dpt di 'salin keras' kan. Saya berlapang dada mengenai perkara tersebut. Ngehhh...

Ok..jumpa di sana ya...!! Bu byeee...

6 juta komen

wa... aku pun nak create blog baru... tapi tak jadi lagi nih... huhuhu

ni email aku - xreyn@yahoo.com
ni lak blog aku -
blog sukasuki jer.
aku dah terpengaruh ngan ko la ni

http://manzryn.blogspot.com/

MARIA : buat jgn tak buat.. huhu

XYN : sudah..sila lah masuk ke blog itu. Err...blog mu itu aku pnah jenguk. Nati aku pi tgk lagi ya..

tengs fo inviting mi.. sy seyes vanggga ni jd pembaca xklusip belog bru anda tu! yes saya angkat tngn tinggi2 ni tauu, bahawasanye sy BUKAN KAK NAP!!

CHE SUE :
sure la aku jomput ko..katanya kawan seperjuangan kan. hehe. oh ya. mmg aku jemput kawan2 yg bukan kak nap jew.. kui kui kui

aku ko tk jemput ke.. huhu.. aku nak gak! aku nak gak! sbb aku bkn kak nap hokeh.. :))

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign