Pages

22 May 2010

~PnStoberi & Hadiah Percutian~

Wah. Tetiba hadiah percutian katanya.
Bkn utk aku, tp hadiah utk my dear.
Kira mcm blanja sbb berita gembira tu la.
Haha.
Ok, tipu je. Aku mmg lama dah plan nak pi bercuti ke tpt yg satu ini.
Utk anibesari yg ke-2. Tp tgk tiket baik MAS, Air-Asia mmg thp beribu lah. Plak tu anibesari aku kan masa cuti sekolah. Peak-Season tu. Baik air-ticket, baik hotel suma yg kaler merah je la. Yg maknanya no diskaun - diskaun nih.
Tup2 Air-Asia buat promo 0 ringgit tu kan.
Nak dpt yg 0 ringgit tu mmg payah la kan.
Dgn susah nak masuk nya. Bila da dpt plak..hang tetiba, masuk balik da naik dah rega.
But then, rega dia tak la beribu kan.
So, dpt rega ini.
Ini pun setelah berhempas pulas 2,3 ari, siap tersilap masuk statement date cc smpai kena blok. Huhu. Yelah..ini 1st time aku berurusniaga guna cc online. Aku mmg nya fobia nak bayar2 guna cc ni. Mmg ortodoks sket la sbb aku mcm takut duit ilang 'tgh jalan'. Haha. Bayar Maybank2u mmg biasa tp transfer duit mmg tak la kan. Usaha aku carik mesin ATM. Takut aku.. huhu.

Ok sesangat dah aku rasa ni walo tak dpt yg 0 ringgit nyer.

Dpt la bajet within 1000 utk travel n accomodation [haha. motip bkn termasuk shopping??.]

So, kemana kita bah???

Yeah.. sini bah...

Jadi lps ni nak wat itinarary n bajet di sana pulak. Kalo gi KK je takde apa menarik sgt rasanya. Sbb penah pg outstation tido kat KK tu. Takde apa sgt. Abis2 beli udang kering. Huhu. So, rasa nak pi Kundasang lah. Mao carik info pasal Kundasang nih. Kat KK ada member la yg keja cawangan sana. So, sng sket la nak mintak tolong ke apa ke.

Walo lambat lagi, walo setgh tahun lagi, plan kena buat la. Saving lagik sbb kena start saving balik pun after bulan 8 nati. Wii...tak sabar utk tunggu bulan 8 ni -rombongan che kiah-

Ok, kawan2 cpt2 booking tiket. Esuk da abis da promo dia. Huhu.

PnStoberi : sementara berdua

2 juta komen

KK kat Sabah kan? hehehe aku geograpi mesia pun fail! aku dulu sampai Sabah sb meeting je..if sendri2, tak sampai aa.. rambang mata pi pasar filipin weh! sila sediakan RM byk2 utk borong mutiara!! owh and seafood diaorg adalah best!

hehe. KK Sabah bah. kali ni rasa takmo bersiar2 di KK sgt. Aku nak pi Kundasang. Kalo KK tu pi cwgn sure leh jalan2, kalo tpt lain tu ssh sket la nak pi time outstation. Pej. cwgn ada kat KK n Kota Belud which aku penah pi la thn 2005 dulu.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign