Pages

2 June 2010

~Hari kedua di Bulan Jun~

Dah hari kedua.
Semlm hari pertama.
Dan permulaan sesuatu yang lama diperbaharui.
Satu pertukaran angka.
Report duty dan kembali mcm bebudak yg baru repot duty lah.
Ikut je bebudak baru ni pegi dari satu bhgn ke satu bhgn.
Oih..mcm poyo pun ado.. Seb bek ada member yg lama juga sorang.

Sebenar takde apa pun.
Aku masih disini. Masih buat menda yg sama.
Jadi takde la nak sibuk2 buat elaun gangguan ke apa kan. Hehe.
Cuma jadi mentor la. Huhu.
Segala ilmu yg diperolehi sejak 6 tahun ini akan diperturunkan pada 'protege' itu.
Berkali2 ku pesan pada dia "jgn putus asa! jgn putus asa!"
Serius. Aku risau kalo dia rasa give up.
Sbb bkn suma org suka nak buat keja remeh2 camni.
Harap2 dia akan bertahan. Lagipun dia fresh grad. Tentu semangatnya masih tahap 'fresh' juga kan.

Apa pun terima kasih Ya Allah. Mmg segala yg berlaku ini ada hikmahnya. Percaya lah!

Hari kedua.
Meeting dah. Kat Kementerian sanun. Biasa la..meting..meting..meting.

Dan tak tau la ari ketiga, keempat, kelima bla bla bla..
Apa yg aku tahu mmg akan lebih sibuk.
Sempat ke aku nak selit kan masa nak buat Master nih??
Tskk..padan la muka..dah 6 tahun berlalu gitu je.
Dan2 plak skang baru nak terhegeh kata sempat ke nak buat Master.
Itu cecita ku. Tak kira la..ada anak 10 pun [mmg tak kan la kan anak 10]. Aku tatappp nak capai cita2 aku nan satu yg masih lum tercapai itu. Dan merealisasikan cecita aku nak jadi lecturer.
Skang pun da jumpa balik lecturer kat FB. So, da sng la sket kan. Thanks to FB.

Oklah. Namo lah menceceh pepanjang. Bulan ni rasa dpt cecah target nak buat lebih dari 1 entry setiap hari. Entah..tgk la. Ikut rajin..rajin buat la. Kata dah peng-gawai..sibuk la kononnya.. Haha. Sapa nak lempang aku lelaju? Silakan..kasik sedar diri sket. Haha. Oklah korang. Yg nyata aku ttp sama mcm dulu. Masih je boleh berlawak2, mengekek2 ngan aku. Apa?? ingat aku nak tukar jadi skema???

Ada menda tau nak citer..tp rahsia..tp mls lagi nak buat entry kat blog sebelah. So, tunggu la nati. Bes citer tu..pasal kak nap.. hahahaha [saja nak bakar tukang2 sibuk.. agar mereka bergelodak jiwa..kui kui kui.. padan muka ko..bluekkk :P . Utk mereka2 tukang sibuk tu kan..kalo nak baca blog berkunci aku tu, kalo tak malu muka tu meh la mintak aku invite kan. Aku buleh je bagi..tp aku sekeh dulu la bleh..sbb ko spesis kak/abg nap. Hahaha ]

PnStoberi : Gatal tgn nak baling puncher.. hihoww...!!

1 juta komen:

alamak..puncherrrrr....

lai lai...mari....


hehehe

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign