Pages

12 September 2009

~Kitaorang sudah..korang dah?? ver:3~

Ini bukan edisi "eleh..mcm la dia sorang ajek ada laki"
Juga bukan edisi " ala..mcm dia sorang la buat menda itu"
Cuma edisi nak memeriahkan persiapan raya nati. Kan suma org da buh checklist raya. Jadi ini mcm checklist raya lah.

Emm..ini ha yg sudahnya..


Sudah bayar. Hehe. Retu my dear settle kan kat opis. Ada kaunter zakat bukak. Jadi sonang cito lah. Tkyah nak carik2 bayar dimana atau pun bila dah balik kg sok baru nak tercarik2 amil kan. (sbb aku ingat lagi masa arwah ayah aku jd amil, mlm raya tu la baru sibuk org nak bayar..pulak tu memasing dari bandar tu..ke sunat byr mlm raya tu ah?? tk pasti aku..tp tak salah kan bayar awal)

Thn ini sudah ada org bayarkan. Ya..sudah ditanggung oleh suami katanya.
Tahun2 lepas aku bayar sendiri je. Bayar di KLCC ngan Dee,Hana pun penah [Hana..igt tak situasi tetiba debit n kredit tak balance masa amil tu pulangkan baki. Haha. Kelaka]. Bayar di Ampang Park pun penah. Juga ngan Dee. Takde masalah pun dgn amil yg lelaki.
Mmg sejak keja thn 2004, aku bayar sendiri je. Tk suruh ayah pun,walo ayah ada lagi masa tu. Cukup2 la dia bayarkan sejak aku kecik lagi kan. Lagipun aku mahu "mensucikan" rezeki yg aku dpt nih. Mungkin ada terselit2 kekotoran umpama membaca/membuat draf blog ketika ngantuk2 di opis sanun. Haha [ketika ini di rumah..halal la kut..tp..tk p terawih lak tu]

Jadi..satu tanggungjawab selesai sudah.
Mekasih abang..nati tanggungjawab bayar duit kat tailor lak eh..eh..eh...

Pnstoberi : Sekejap je masa berlalu. Sedar tak sedar da 5 thn raya tnpa ayah.. tsskkkkkk

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign