Pages

16 December 2009

~Aku dan AW~

Haha. AW adalah akronim nama seseorg yg da wish belated befday ke aku dlm fesbuk pehtu aku ter delete msg tu. Haha.

Tp dlm gmail aku masih ada. Dia tulis ini :

"Happy belated birthday.....moga panjang umur...murah rezeki....anak ramai...ha ha ha.."

Aku ada jawab la sesuatu. Pehtu aku nak padam, terpadam sekali ngan msg dia sekali. Haha. Padan muko kau!.

Tp rasanya lah kan, wish dia tu berbau ikhlas ke berbau menyindir ke apa.

Happy belated birthday - ok la..acceptable.
moga panjang umur - acceptable jugak.
murah rezeki - ok, acceptable.
anak ramai - eh, ini apahal tetiba ajer. pulak tu ada ha ha ha belakangnya. oleh kerana aku berhormon PMS tatkala ini makanya otak ku menafsirkan dia seolah2 menyindir aku. Apsal lak nak suh aku anak ramai. Ko la beranak ramai. Eii..tah pehapa la mamat nih.

Itu sbb aku balas pun berbau tidak enak juga jika dibaca. Sbb tu aku nak padam. Tp terpadam msg2 dia sekali. Haha. Padan muko [ekceli kan msg dia ni pun aku tak berapa berkenan. Okeh. Betul. Mmg la takde apa2 pun. Tp aku da kata aku sdg berhormon PMS, jd aku tak leh nak accept ayat2 cinta wish dia tu sebagaimana logik akal yg belah 'angel' aku].

Aku tatau la apasal, tp dia ni kalo reply msg kat gmbr ke, kat wall ke mesti aku rs mcm sakittt je ati. Harus kah aku blok suma komen dari dia[aku penah buat yer pd classmates aku-lelaki. Sbb aku tak sker bila aku update status dia sker melucah2..jd aku blok trus dr tgk,terima dan apa2 lah berkaitan ttg dia] bagus kan facebook? kita tak suka org tu kita buleh blok, tp tak la smpai me remove dia from list of friend, kesian dia kan. Kang ttiba dia carik2 nama kita "eh, apsal ieda iereen da takde" haha. Jd kalo anda sudah ter approve kawan yg anda tak suka atau benci atau menyampah, anda boleh approve tp dlm masa yg sama anda boleh blok dia supaya anda tidak akan napak dia di dalam laman fesbuk anda. Sekian. Terima Kasih.

Haha. Okeh berbalik kisah AW tu kan. So, memula aku namo la delete komen dia sbb kang dia kata "woi..ko apa kes nak delete2 wish aku tu. Tu pun cukup bagus aku nak wish" Dia ni mmg "weng" sket. Tp da ter delete. Nak wat camno. Terimo yo lah.

Apa agaknya reply komen aku tu yer. Aku pun tak berapa ingat, tp lelebih kuang cemni lah:
"terima kasih. Err..anak ramai? Sorang pun tk napak lagi. Tp sy rasa terpakai kat awak je sbb awak kan baru kawen terus lekat.Haha"

Keterlaluan tak?? tak kut kan???

Lain la aku tulis "terima kasih. Err..anak ramai?? Apa kata loe ajarin sama gue, gue tahu loe dulu pun sekali pancut udah lekat trus. Makanya loe yg boleh proses anak seramai mungkin. Kemudian loe kasik ke guwe. Guwe ini sorang pun susah mau kena nya"

Haha. Udah la tu. Merepek!

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign