Pages

4 October 2009

~Memang tak abis lagi~

Selagi tak menyampai ujung Syawal, selagi tu la ada citer RAYA.RAYA.RAYA (sebut dgn nada Deco,Deco,Deco).
Kali ni malas nak tulis bebyk, pepjg. Biarlah gmbr menceritakan segalanya.
Kejadian ni berlaku Sabtu-03 Okt 2009 = 14 Syawal 1430.
Tpt kejadian di opis ku.
Tajuk kejadian : Majlis Hari Raya 2009

Konsep kali ini setiap bhgn kena wat deco.deco.deco (sebut ikut nada yg iklan tv tu okeh). Dan setiap bhgn kena sediakan makanan raya yg telah dipersetujui oleh mgt. Bhgn aku kena sediakan biskut raya,snack dan gegula. Cam ngelat je bunyinya kan. Sng banget tu..haha. Dan ini lah deko bhgn k'org..tak menang pun. Huhu.


Yang pompuan2 suma kawan seunit, yg lelaki;sebelah aku tu KP n Pengarah Bhgn Kew & Pemb, Pengarah aku yg paling ujung tu.

Ini Faridatul namanya. Anak dia sgt comel..tp susah nak diajak bergambar.



Haha. Mintak maaf lah weh..makanan adalah byk..tp ku tak makan sgt pun dan hnya ini je yg sempat aku snap. Main dishes on dat day : Nasi beriani,ketupat,ketupat palas,kuah lodeh n SATE. Lelain ikut dept tu ada sup tulang [tk makan pun], lemang [aku makan 2 ketui], rendang [makan dgn lemang], laksa utara [aku makan la..sedap] mee kari [my dear je makan] roti jala [tk sempat nak mkn] jeli kelapa [ha..makan..sedap..nati nak tempah la kat kak par] nasi dagang [pun tk makan],buah2an [makan tembikai], ada kuih2 tradisional [makan kuih lapis tu je] kepak ayam [tk sempat nak amik udah abis] soto [tk smpat gak makan]. Kann..makanan byk giler kan. Tah..aku bila da masuk laksa tu tak buleh dah makan menda lain.



Ini ngan Zana n Rinie. Cewah ..zana..pakai kebaya yer..


Acara bg duit raya pada anak2 staff



Suka gmbr ini sbb sedondon je pasangan ni..biasalah..di hari itu mmg ramai yg sedondon. Si Md Dali ni kawen beberapa bulan lps k'org kawen..tu wife da peknen dah..

Oklah tu..ssh tul nak upload gmbr. Lmbt giler..Ni nak upload kat fesbuk lak.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign