Pages

29 November 2009

~Aku dan Layout Baru~

Amacam??
Penuh dgn stoberi kan?.
Suka tak??
My dear adalah pengkomen pertama dgn mengatakan :
" tak lawa lah! mcm bebudak baru nak naik [naik apa?? naik moto? naik tangga?]. Nati takde sapa nak baca blog awak tu"
[takpe la bang oi..ini pun bukan ramai nau yg masuk baca..apa ingat ini blog glamer2 yg follower ribu riban tu..nan adoo..buruk ke cantik ke camtu gak org yg bc. Tp..eh! yg penting kualiti penulisan bukan background. Eh, background pun penting gak]
**aku asik tuka2 layout. Komen tu my dear kata masa aku pakai layout mcm kat blog nih

Then aku tukar layout skang ni.
Komen dia : "ok dah tu"
Aku kata lak : "sy nak tukar background dia pink leh?"
My dear kata lak : "tak payah dah..ok dah tu"

Yea?? Ok ke??
Apa kata korang??
Apa komen anda dgn layout baru ini??
Adakah rasa annoying??

Tp takpe..kalo tk sker aku akan minta bantuan adik si rescue pasal IT aku kat opis nati.
"Adik..nati tolong kak long ah. Kak Long nak buat mcm adik buat kat friendster kak long sedikit masa dulu. Yg ada sebijik je stoberi merah meranum mengancam tu. Ingat takkkk????"

Ok geng..slamat ber stoberi !!

Pnstoberi : Sedapnya stoberi fresh dari Cameron.

10 juta komen

layout baru mu ini secara tiba2 telah membangkitkan rasa rindu ku kpd buah strawberi yg msk ranum...

yummy yummy...

ish2... macam blog jual stoberi lak. hehehe...

camner ko wat header tu? aku pemalash nk p blaja tutorial kat website..

p/s-kitaorg kat sini dah masuk winter..nt saksikan stoberi beso tapak tangan ek! jgn jeless..ngeh ngeh ngeh!

SHAH : Huhu. Itu la tujuannya. Aku adalah duta kecik stoberi [haha. apa kes??] tp buleh diterima pakai kan layout nih.

AZNI : stoberi..stoberi..beli selonggok percuma selonggok. Hua Hua Hua.

CHE SUE : Header mano?? yg ada tulis yummy2 tu?? itu aku amik je kat memana banner yg ada kat internet nih. Nak tmbh gmbr tu n title blog ada kat layout utk header. Ko just edit sajork.. [ko buat photoscape pun leh jugak]

Err...leh tak kalo wat2 ngidam nak stoberi beso tapak tgn tu?? ahaks!!

sgt menggiurkan stoberi itu..hehehe..

ITA : Hehe. Menggiurkan kan?? Boleh dikategorikan sbg buah seksi la ek? Hehe.

reen.. mmg delicious & marvelous ko pnye layout baru ni..canteekk.. tpi..word yummy2x tu tk yah ler weh..:) tukar.. wallauwey! ker.. bikin brutal skit.hehe..

nk tnya la, ticker yg ada "10days bla..bla.." apa kebnda tu reen? (sibuk jek aku nk tau ek..ala2 kak nam lak..)

peh tu, dlm jadual ko ada nk gi jb dlm bln ni kan?meh ler singgah yong peng.. ada la 2 jam rumah aku dr jb tu.. huhu..

apapun, tahniah dgn perubahan layout blog ko ni..moga isinye makin mantop & malatop!

OTO : Wess..word yummy2 tu mmg ado la..tak buleh aku nak buang..tp tkpe, demi mu oto..aku akan carik banner yg lain. Haha.

Ticker tu ko masuk web lilypie.com nati ada la ticker tu. mcm umo anak ko, berapa thn kita kawen. Ha..gitu la.

JB?? Aku pun tk tentu lagi tu. Baru family plan je tu. Kalo jd aku kasik hello la ke ko [err..ekceli we're going 2 pontian lah]

Mekasihlah kerana memberikan respond baik..kut tak mao aku bertungkus lumus tuko layout lain

inatkan salah umah tadi..dah penuh dengan buah stoberi jerk...ropanyer tukar layout..hehehehhe

hehe..idak..betul la umah puanstoberi nih. Hehe. Tp kan kalo opis blok myspace tak kuar la stoberi tu. Mcm opis reen ni, mmg tk napak stoberi berderet tu. Jd napak banner stoberi tu je. Huuuu..

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign