Pages

16 November 2009

~taG : Award~

Dpt tag lah.
Dpt je notification dr puanpurple laju2 aku pi tgk kat blog dia.
Tp tk smpat buat lagik [mana la nak sempat..aku duk ngadap cafe world je wiken retu. ha..tu aku da kata aku tak leh main mendalah tu..aku jd addict...tp takpe la..aku bkn guna reta opis pun..tp nyer kengkadang membuat kan aku malas masak sbb aku sibuk nak masak kat cafe aku tu je]

Oh! bln 6 dulu aku da dpt tag award ni [yg ini]

Tp oleh kerana org berlainan yg men tag..aku merajinkan diri utk buat semula..tp tang aku nyer interesting facts tu aku kopi-pes jwpn dulu lah. Aci la kan??

Rules and regulation :

1) Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
2) Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.
3) Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them.
4) Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged.
5) Paste the award badge in your sidebar..




1) Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
Pemberi tag award kpd ku ini adalah :-
-Seorg peminat PURPLE. Interesting lah sbb aku pun sker purple..cuma kehadiran stoberi membuatkan aku terminat stoberi lebih sket dr purple. Apa pun purple ttp my no. 1 fav. color. [sama ngan aku]
-Seorang yg baru kawen tp blum masih dikurniakan cahaya mata [ini bukan la interesting facts..tp sbb sama mcm aku gak]
-Seorang yg sker masak2 resepi baru [puanpurple..kita tgk kat facts awak yg ni..huhu..tkleh nak pikir on d spot
-Seorang yg ceria2 juga tak kesah apa org nak kata dan suka gi makan2. Hiks...jgn marah ek puanpurple.. [Puanpurple, ini pandangan peribadi secara ikhlas hasil dari pembacaan kat blog tu..hiksss..]
-Seorang yg ku kenali di alam blog bila masa aku blog hoping dan secara kebetulan ter napak muka adik osmetku ms kat uitm dulu dlm blog dia. Trus la buzz [eh..bkn kat YM nak buzz2] dia kabo ke dia yg aku ni osmet mamaally tu. Tp aku mcm ilang ingatan sapa nama dia..da tgk tu baru tingat.. Ain..ha..puanpurple..kalo nak tau Ain ni seumah ngan Reen satu sem je. Ada lagi gmbr ngan dia. Dia ni sempoi je orgnya.


2) Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.
Aku ingat nak tempek jwpn ku yg lalu..tp takpe lah..aku rajin nih..
Hobi saya adalah :-
-Membaca
-Mengemas
-Meng surf internet
-Mem blog
-Mem fesbuk
-Meng cafe world
-Mendengar radio
-Membeli aksesori stoberi..tp skang da krg sket sbb ada yg slalu tegur "takyah la..da banyak dah stoberi tu..nak wat pe lagik" tskkkkk..
-Memasak [konon je ni..pdhal seminggu tu berapa kali je masak..lebihnya masak kat cafe world..hakksss]
-Men soping...yeszaaa...a good therapy di kala stress (",)

3) Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them.
Aci tak kalo skip yg nih...ngee...e..e... sbb dulu dah buat dah..tp derang tak buat pun.. tsskkk :((

4) Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged.
Oleh krn soklan no. 3 aku tak buat jd soklan ni tak terpakai la kan..

5) Paste the award badge in your sidebar..
Okesh....

To PuanPurple : done!!!

2 juta komen

heheheh tenkiu reen..sudi buat tag nie..kita memang suka pegi makan2..e2 kenyataan...hehehhehe..pedulikan kata2 orang semua..janji hati kita senang dan kita xkacau orang ye idak..thanks prenz... :)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign